چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۴ ۱۸:۳۸
من دندانپزشکم و چند سالی میشه که تو کلینیک دندانپزشکی اپکس در شهر رشت مشغول به کارم. توی این مدت با بیماران زیادی سروکار داشتم، مخصوصاً تو زمینه جراحی کاشت ایمپلانت که یکی از حساسترین و در عین حال لذتبخشترین بخشهای کارمونه.چند وقت پیش یکی از دوستای قدیمیم باهام تماس گرفت. میگفت مدتهاست دنبال یه جای مطمئن برای جراحی کاشت ایمپلانت در شهر رشت میگرده، ولی نمیدونه به کی اعتماد کنه. با خنده بهش گفتم: «مگه منو یادت رفته؟ خودم هستم! بیا اپکس، با خیال راحت جراحیتو انجام میدیم.»
خوشبختانه اعتماد کرد و برای مشاوره اومد کلینیک. همه مراحل رو دقیق براش توضیح دادم، از عکسبرداری تا بررسی شرایط فک و نحوهی کاشت. روز عمل همه چیز عالی پیش رفت، بدون درد، با تجهیزات کامل و محیط کاملاً استریل.
چند روز بعد از عمل، یه تماس ازش داشتم که واقعاً دلمو گرم کرد. گفت: «واقعاً دستت درد نکنه. فکر نمیکردم انقدر راحت و بیدردسر باشه. واقعاً کلینیک دندانپزشکی اپکس فرق داره. به هر کی که قصد جراحی ایمپلانت در رشت داشته باشه، فقط همینجا رو معرفی میکنم.»
شنیدن این حرفا، برای من به عنوان دندانپزشک، بهترین پاداشه. اینکه کسی با لبخند و رضایت از کلینیک بیرون بره و به بقیه هم با اطمینان پیشنهاد بده، یعنی داریم راه درستی میریم. اگه شما یا کسی که میشناسین دنبال یه جای مطمئن برای جراحی کاشت ایمپلانت در شهر رشت هست، ما تو کلینیک دندانپزشکی اپکس با دل و جون در خدمتیم.
- ۱۲ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر