سمیناری که بهترین خاطره شد...

من یه دندون پزشک توی شهر رشتم که می خوام تجربیات خودمو باهاتون در میون بزارم

سه شنبه ۰۲ تیر ۰۵

سمیناری که بهترین خاطره شد...

امروز یکی از اون روزهایی بود که تا مدت‌ها فراموشش نمی‌کنم. من یکی از دندان‌پزشک‌های کلینیک اپکس هستم و برای حضور در یک سمینار تخصصی دندان‌پزشکی دعوت شده بودم. سمینار فرصتی بود برای دیدن همکارای قدیمی، تبادل تجربه و شنیدن تازه‌ترین روش‌ها و دیدگاه‌ها تو حوزه درمان و به‌خصوص ایمپلنت.

حضور بین این‌همه همکار با تجربه حس خوبی داشت، اما چیزی که واقعاً منو تحت‌تأثیر قرار داد، بخش پایانی مراسم بود. جایی که از من به‌عنوان یکی از پزشکانی که بالاترین میزان رضایت در بین مراجعین کاشت ایمپلنت در رشت رو داشته، تقدیر شد.

لحظه‌ای که اسمم رو خوندن و برای دریافت لوح تقدیر صدام کردن، تمام تلاش‌ها، روزهای سخت، دقت‌ها و حتی شب‌هایی که ذهنم درگیر درمان بیمارانم بود، برام ارزشمندتر از همیشه شد. دیدن لبخند رضایت بیمار، همیشه بزرگ‌ترین پاداش منه، اما شنیدن این‌که تونستم در بین این همه همکار، اعتماد و رضایت بیشتری جلب کنم، واقعاً خوشحالم کرد.

این افتخار نه فقط برای من، بلکه برای کل تیم کلینیک اپکس بود. چون بدون تیم حرفه‌ای، محیط تمیز و منظم، و پشتیبانی کامل کادر درمان، این موفقیت ممکن نمی‌شد. حالا با انگیزه‌ای بیشتر از همیشه، برگشتم به کلینیک تا لبخندهای بیشتری بسازیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.