پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۴ ۲۳:۱۸
سلام به اولین مطلب من در این وبلاگ خوش اومدین من یه دندان پزشک در شهر رشتم که می خوام مطالب اموزشی در رابطه با بهداشت دهان و دندان و انواع مراقبت ها و تجربیات مربوط به حوزه دندان پزشکی رو باهاتون درمیون بزارم
بریم که راجب اولین نکته صحبت کنیم:
مسواک زدین اشتباه از مسواک نزدن هم بیشتر ضرر داره ! بله درسته خیلیا فقط زور میزنن که مسواک بزنن با فشار زیاد رفت و برگشت افقی و سریع بدون در نظر گرفتن خط لثه . مسواک زدن به این شکل فقط لثه رو زخمی میکنه و به مینای دندون آسیب میزنه پس می خوام جمله همیشگی خودمو باهاتون در میون بزارم که: اگه با دستت میتونی پوست صورتتو تمیز کنی پس با یک مسواک نرم هم میتونی دندوناتو تمیز کنی !
- ۱۴ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر