چیز هایی که دندون پزشک ها بهت نمیگن..

من یه دندون پزشک توی شهر رشتم که می خوام تجربیات خودمو باهاتون در میون بزارم

سه شنبه ۰۲ تیر ۰۵

چیز هایی که دندون پزشک ها بهت نمیگن..

سلام به اولین مطلب من در این وبلاگ خوش اومدین 
من یه دندان پزشک در شهر رشتم که می خوام مطالب اموزشی در رابطه با بهداشت دهان و دندان و انواع مراقبت ها و تجربیات مربوط به حوزه دندان پزشکی رو باهاتون درمیون بزارم 
بریم که راجب اولین نکته صحبت کنیم: 
مسواک زدین اشتباه از مسواک نزدن هم بیشتر ضرر داره ! بله درسته خیلیا فقط زور میزنن که مسواک بزنن با فشار زیاد رفت و برگشت افقی و سریع بدون در نظر گرفتن خط لثه . مسواک زدن به این شکل فقط لثه رو زخمی میکنه و به مینای دندون آسیب میزنه پس می خوام جمله همیشگی خودمو باهاتون در میون بزارم که: اگه با دستت میتونی پوست صورتتو تمیز کنی پس با یک مسواک نرم هم میتونی دندوناتو تمیز کنی !
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.